Sunday, March 8

Glenferrie

Nu har vi bytt till vår sjunde klubb - Glenferrie. Vi bytte igår förmiddag, tog några timmar till att träffas inom gruppen för planerande och spenderade sedan eftermiddagen med våra värdar. Jag bor hos ett jättetrevligt par och deras tre söta katter i ett underbart hus. Idag ska vi först till svenska kyrkan i Toorak som tydligen ska vara jättevackert därefter ska vi till en radiostation för intervju. Intervjun kommer att sändas live fredagen den 13/3 kl. 18.00 (det innebär kl 04.00 i Sverige). Om någon vill så kan ni lyssna på www.3wbc.org.au. Vi kommer även att få med oss en kopia på intervjun hem så ni som vill höra kan ju vänta tills dess om ni inte är så morgonpigga. Ikväll ska vi alla i teamet plus våra värdar äta middag på ett "sri-lankiskt" (?) ställe - kul att träffas inom teamet på kvällstid med.
Idag vill jag skrika så högt det bara går så det hörs till andra sidan jorden "GRATTIS" till min mamma på hennes födelsedag. Jag kommer självklart ringa istället för att förstöra min röst. Men om du skulle läsa här innan dess så hoppas jag att du får en härlig dag med många paket. Kram lilla mamma!

Till er andra - vi har bara 10 dagar kvar här nu, "time flies when you´re having fun" som de säger här nere, och vi/ni däruppe med.

No comments: