Tuesday, March 3

REGN!!

Efter Rotarymötet ikväll kom regnet alla väntat i flera veckor på. Ett riktigt ösregn vilket många tyckte var fantastiskt bra. Tyvärr slutade det regna relativt snabbt men min familj var mycket glada för det som kom.
Idag förväntades vi för övrigt sjunga svenska natinalsången på Rotarymötet. Det lät väl kanske inte jättevackert men vi såg i varje fall glada ut;)

Annars har dagen bestått av en "vocational" vilken för min del var riktigt bra idag. Fick vara med på flera olika idrottslektioner och blev helt förundrad över hur lika lektionsinnehållet är här jämfört med i Sverige. Egentligen är det bara strukturen och organisation och resuserna runt omkring som är lite annorlunda.

Det var allt för ikväll - godnatt!!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Annika
Jag har försökt att maila dig via din nya mail, men det verkar strula någonstans. Jag svarade på ditt mail den 2 mars (och ennat mail förra veckan) och Amanda har också svarat på dina mail. Har du inte fått det? Sedan försökte jag ringa på din mobil på numret du gav mig idag men det funkande inte heller. Amanda är i Mullsjö och James och jag hemma. Tomt – men vi ses snart. Nu måste jag sticka ner till tandläkaren. Inget allvarligt bara en gammal lagning som skall göras om. Ha de gott min vän. Puss, puss jag skriver lite på bloggen igen ifall mailen strular. Du kan väl skriva kort på bloggen om du fått dagens mail.
Ni verkar ha fullt upp. Bra att ni alla är friska. Dagarna går fort här hemma - antar attt ni känner likadant.

Puss från Uffe