Monday, March 2

Lite bilder...

Ok, har kommer lite bilder fran dagarna som passerat... hall tillgodo!

1. Min "pappa" i Castlemaine hade ett flygplan som vi tittade pa. Det sag fint ut tyckte vi - sa vi tog en bild!




2. Vi hade en harlig dag pa en appelodling i Castlemaine och akte runt i dessa sota appellador efter en traktor. Jag tyckte det var riktigt festligt - sa jag tog en bild!





3. Vi har haft ett skont break pa ett mkt harligt hotell. Vi tog en natt i Melbourne som borjade med en italiensk middag, gott tyckte vi - och tog en bild!






4. Vi har bytt klubb nu (var femte) och spenderade dagen pa en vinodling och pa en fantastisk djurpark. Lunchen var underbar och manniskorna med sa - ja vi tog annu en bild!






Faktiskt sa har vi sammanlagt sakert en bra bit over 2000 bilder vid det har laget och vi borjar bli riktiga vana att posera :)

Efter en underbar middag med massa lamm och lite vin sa ar det dags for mig att "tanka pa refrangen" som min pappa brukar saga. Imorgon ar det dags for VD 5... spannande!

No comments: