Monday, March 16

Vocational day 8

Idag har jag besokt Melbourne Pathology dar jag fick se hur olika sjukdomar upptacktes genom odling av bakterier, studier av organ etc. Riktigt intressant och roligt att denna klubb tankte att det skulle vara kul for mig att besoka ett stalle som har med det amne jag undervisar att gora. Nu har jag varit ute pa en lang promenad och ska snart gora mig iordning for resans sista presentation. Kanns konstigt att vi ska aka imorgon och att fem veckor har gatt, a andra sidan a langtar jag efter er alla sa det ska bli skont att aterga till vardagen igen. Saknar att jobba :) Kommer dock ha svart att vanja mig vid att oppna dorrar sjalv, laga egen mat, inte dricka vin till varje maltid osv. Imorgon blir var sista dag har och vi borjar flyga hemover imorgon kvall. Pa dagen ska vi besoka Annica och Helena i deras slott som ni sag i forra inlagget, sedan blir det till att packa - packa om - packa - packa om.
(Har slut med pengar pa mobilen sa syster kan du halsa mamma att jag ringer nar jag landat)

No comments: