Monday, March 16





Här kommer några bilder från den senaste veckan.
Först en Jaguar XF som körs av Helenas o min "pappa" - väldigt fin!
Sedan en av de största tallkottarna jag någonsin sett.
Och sista bilden på Jenny när hon lyckas få en papegoja att äta ur handen på henne.
Idag har vi haft vår sista "vocational". Min började kaotiskt eftersom "mamma" försov sig... Vi blev ca 40 min sena och "mamma" satt i bilen och övade ursäktande fraser hon skulle använda sig av när vi kom fram. Väl inne i city visade det sig att mannen som skulle ta hand om mig totalt glömt av hela arrangemanget! Hur som helst fick jag till slut komma till Victoria Sport Institute, och fick en rundtur där i ca 30 min. Sedan var dagen klar!! Jag fick ett par timmar i stan för mig själv innnan "mamma" kom och hämtade mig. Vi åkte vidare mot St Kilda och åt lunch och åkte sedan vidare till hamnen och tittade på deras segelbåt - kul!
Ikväll är det dax för vår sista presentation innan vi packar väskorna och lämnar det fantastiska Australien imorgon. Det har varit 5 helt magiska veckor, men nu börjar i varje fall jag känna att det ska bli skönt att komma hem och krama mina grabbar igen.

No comments: